Mniej Slajdów – Więcej Sensu®

Także w Uber'ze tworzą niejasne slajdy

Zdarza się, że slajdy przepełnione są sformułowaniami, z których niewiele wynika. Używamy popularnych określeń, by podkreślić naszą innowacyjność. Niestety nie poprawiają one czytelności przesłania.

Spójrzmy na slajd z prezentacji Uber’a. Jakie to unikalne aktywa wykorzystuje firma? Nie da się tego wyczytać szybko na slajdzie. Widoczne sześć haseł jest z różnych parafii. Opisy pod hasłami nie są napisane w podobny sposób. Taki slajd będzie się trudno prezentować oraz trudno go zrozumieć odbiorcy.

Slajd Uber'a - oryginalny

Po 30 minutach przechodzenia przez korpomowę, wydaje się nam, że uchwyciliśmy co chciał powiedzieć autor.

Poprawiony slajd Ubera

Interesuje Cię szkolenie z prezentacji biznesowej?
Sprawdź ofertę szkoleń